Tänk på vad du önskar

huuu, här sitter jag & är irriterad över att jag inte har någonting att
skriva, & så helt plötsligt hör jag VÄRLDENS smäll utanför..
så jag tittar ut genom fönstret, ser ingenting, men så när jag vänder
mig om & ska gå bort från fönstret ser jag en bil som kört rakt in i
ett såntt där räcke som går vid sidan av vägen där det är en brant, tex.
eller som i det här fallet då, en "bro" som går över en tunnel..
hon/han klara sig, men bilen är helt kvaddad..
dock kan jag inte förstå, hur hon kunde köra in i det, hon prickade
liksom precis början av räcket.. aja..
huvudsaken är att hon/han klara sig !!


& jag får nog vara lite mer försiktig med vad jag sitter & önskar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0