Planer som spricker

vi hade tänkt hitta på nått riktigt skoj idag, typ spela laserdoome,
åka gokart eller fem kamp, men ATTANS antingen stängt eller uppbokat
alltihopa, så himla tråkigt :(
så vi fortsätter på vårt mys tema ist :) haha. lika bra det !!
idag ingår det lite god dricka i mysandet, men det blir en väldigt lugn kväll..

vill bara säga att, jag saknar min Elin på gotland så FRUKTANSVÄRT mkt !!
men snart kommer jag, o då blir det inte en lugn stund, vi har alltid lika kul..

Längtar så jag spricker !!




Kommentarer
Postat av: Tyra

hjärtat åhh jag dör kan inte du flytta hem? Saknar dej så mkt hela tiden ju PUSS

2009-01-05 @ 16:55:30
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0