Ner i diket

igårkväll bev jag bjuden till svärmor,  det bjöds på kräftor,
räkor & diverse andra godheter :)
så trotts min förkylning & feber så tackade jag ja,
& det ångrar jag inte !! för det var super gott..

sen skjutsade jag lilla mackan & marko till nån fest dom skulle på,
dresscoden va smoking & svart vitt :) dom såg ut som två
söta små gubbar :)


men så till rubriken då...
när jag körde hem igen, så när jag precis ska köra in på den
vägen som leder till svärmors hus, så är det en som körde ner i diket,
& så stor det en bergningsbil över hela vägen, så jag kommer inte förbi,
jag ställde mig på sidan & vänta :P så när jag står där med varningsblinkers
å allt på, så kommer det en IDIOT i ca 80km/h & håller på att köra in i arslet på
mig men som tur är hinner han väja för mig & åker rakt in i bergnngsbilen ist..
detta är min första skräck upplevelse sen jag tog körkort :)  trodde allvarligt
han skulle kvadda både mig & bilen.. & TUR att inte bergningsbilens snubbe
stod ivägen !!

Kommentarer
Postat av: Ina

vilken TUR du hade, ush obehagligt det dær!!! Hoppas allt e bra med dig =)

Jag unbdrar ær din nyårs klæning från Oasis eller? Jag håller på o leta norge runt efter den....døøøøør måste ha den. Jag såg den før længesen men har sjuk lust på den nu. Men viste inte att oasis fanns i gøteborg, trodde typ det va bara norge, haha. Vilken storlek har du i din? Kramar ina

2009-01-10 @ 19:14:34
URL: http://norgeina.blogg.se/
Postat av: Ina

aaa gumman jætte gærna, jag e så sugen på den =) jag har storlek 8 om du kunde køpt den så kan jag sætta in pengar till dig. jag letar runt øverallt haha... Jag kommer till gøteborg på vægen hem till norrpan den 22:e januari. ska hem o gå på konsert med cila o alex, sen ska jag på tyras fest den 24:e. Ska du komma? I så fall kan vi ju åka tillsammans till norrpan om du inte kør sjælv då =)jag ska ha med mig en norsk kompis den hær gången, blir kul!!! Pusskram

2009-01-11 @ 00:22:40
URL: http://norgeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0