Goddagens

sitter still on work, men har lite speare time :)
är otroligt T R Ö T T ! ! kan inte sova, jag förstår inte,
jag har alltid kunnat sova på kvällarna, gärna redan vid elva,
men ICKE inte nu längre, nu somnar jag verkligen inte !
idag kan det dock bero på att T inte ville sova inatt, men annars...

det är grått & trisst väder ute, säkert sjukt kallt också,
men självklart INGEN snö !! suck..

haha, detta blev ett roligt inlägg,
jag lägger ner nu innan ni blir allt för uttråkade !!

vill bara säga, GRATTIS igen till vickan som fyllde år igår,
blev så jäkla sugen på att bara skita i allt & åka hem igår när jag
prata med er i telefon :P men som sagt nästa år !!! :)

Kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Nu har du dom! Ja, fan va kul att du ringde igår. Chocken liksom =)



Puss

2009-01-11 @ 13:55:12
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Ina

vi borde dragit hem =) kram

2009-01-11 @ 23:17:13
URL: http://norgeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0