Vad gör man !?

har tappat rösten totalt, snorar som en gris, men inte har
någon feber, bara huvudvärk & är rastlös..
hur går detta ihop? jag känner att jag måste göra nått,
men jag kan inte städa för så fort jag ser lite damm så nyser jag 30ggr,
& det medför att jag för skit ont i huvudet !! & då tror jag att jag kan prata,
så då skriker jag aj, men det ända som kommer fram är nått rassligt muspipande..
vad fan är detta? haha.. jag inte gör annat än att skratta åt det..

för att ändå säga något positivt, så har vi fint väder iaf !!
synd att man inte vågar sig ut bara, jag ligger här med (o så var vi tillbaka på
det negativa spåret igen) halsduk, fullt påklädd & en filt vid våran franska
balkong & försöker shippa in lite luft i min förstörda kropp !!



bäst jag slutar nu, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0