Denna jävla..

förkylning som inte vill släppa, suck !!
jag sitter här & hoppas på att jag inte skall få kikhosta,
för då säger läkarna att det finns risk för lunghinninflammation,
får dom säga så? man blir ju dö nervös, sitter & väntar på hostan
nu ju, känns inte alls bra..
känns ju som att med min tur, så kommer den imorgon !!
nee huuu !! får sluta tänka på det nu.. blir ju inte bättre för det..

snälla håll alla tummar i världen för mig :)
jag orkar inte med mer nu !! så här är det jämt för mig på vintrarna..
förstör verkligen allt.. jaja..

slut klagat !!


(älskar min nya myströja)

Kommentarer
Postat av: pappa

Det kanske hjälper om du vet att pappa är stolt över sin dotter..... puss

2009-02-02 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0