Vinter Jacka

har lite smått panik.. jag har INGEN jacka.. & nu när det snart kommer bli kallt & regnigt här i min lilla stad så MÅSTE jag ju inför skaffa mig en sånn !! hmm.. & jag står & väljer mellan två st...
 
Den första är en everest för 1299:- men eftersom det är på stadium (båda är från stadium) jag tänkt köpa dom så blir dom lite billigare ;) hihi.. Den andra är en race marine (stavning?) & kostar endast 799:-
vad tycker ni? själv lutar jag nog mer mot den dyra varianten.. hmmm..

i år har jag nämligen tänkt att INTE snåla med pengar på en vinter jacka, för varje år innan när jag gjort det så har jag kanske haft den en vinter & så har den gått sönder !! & det får inte hända i år igen.. vill ha en som jag kan ha ett tag nu :)

HJÄLP !

Kommentarer
Postat av: Mia

Men ida din lilla fjortis det vet du väl ;) svea kostar 3000:- och goose ca 5500:-, ska kolla på en beige goose jacka imorgon, en tjej här i sthlm som säljer sin för typ 3000:-, bara använd lite en säsong. Om den är i bra skick slår jag till, dom är grymt varma man kan gå med linne i dom utan att frysa! Haha u wish, vi kommer ha det underbart din lilla mört ;)

2008-09-26 @ 00:03:20
URL: http://miahansback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du dit :)? du kommer få den bästa tiden i ditt liv, det är så stort o så mycket att se att du kommer tro jag skojjar... man fattar inte.

O spara pengar, det finns så mycket du kommer vilja shoppa, o allt är hur billigt som helst... dollarn är ju fortfarande låg. Hör av dig om du undrar över något =) Puss

2008-09-26 @ 09:04:50
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag har den första, den med pälsen på. o den rekommenderas, såååå varm o skön! :)

2008-09-26 @ 09:59:54
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0