"pratstund"

haha, idag/kväll har jag spenderat mina timmar i telefon
med Melinda, haha, vi har knappt pratat, men det är
ändå skönt att "ha nån omkring sig" när man är ensam
hemma :) det har varit en väldigt mysig & trevlig dag..
& ännu trevligare blev det när älsklingen kom hem, eller när jag
hämta honom, som jag ALLTID gör när jag kan :) vill ju
ha hem honom snabbast möjligast :P
det blev fotbollstittande för heeela slanten, fast jag satt brevid
med Melinda i telefon & datorn i knät som vanligt..
vilken trevlig tjej jag är va? men han älskar mig ändå..

han är mitt allt, min solstråle !

oooh vad jag älskar dig <3 snyggast i världen

nu ska vi nanna kudden här..
natti natti

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Jag blir helt rastlös när jag är hemma själv, utan min Prins. Det enda jag gör är att sitta framför datorn eller pratar i telefn.. hatar att vara själv...

2008-11-27 @ 16:27:37
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0