Kom igen !

haha det händer faktiskt saker här borta, tro det eller ej..
men jag vet inte vad som hänt..
jag har liksom tappat det, orkar inte skriva, känns som
man har sånn himla press från alla olika håll hela tiden bloggen
måste vara nischad, bloggen måste vara, blah blah..
ORKA !!

men nu har jag bestämt mig, jag skriver mest för att kunna uppdatera
alla som inte bor runt mig (typ familj + släkt)
 & som kanske är intresserade av att höra vad
jag har för mig här borta i götet..
SÅ, ingen mer press på mig själv nu, jag skriver som jag skriver..
& jag tvingar ju ingen att läsa det liksom så..

That´s it ! <3

Kommentarer
Postat av: Daddy

hej gumman , jaa vi vill läsa om dig och ditt liv i götet, tack.

2008-11-24 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0