Helgens bravader !

i helgen var jag fyllechaffis, & tro´t eller ej
men det var riktigt skönt att vara det, nöjt riktigt av att
se alla som gjorde bort sig :) haha..
kvällen slutade med att jag körde runt hela stan med min käre
vänn Mia, meningen var att Mia & Hanna skulle ut efter festen i Lerum
som vi var på, men så ringde Hannas kille o mådde dåligt (stackarn)
så vi skjutsade hem dom, & hanna skulle ju jobba dagen efter så hon
tyckte nog det var ganska skönt att komma hem ändå :)
Så då var det bara Mia kvar, haha, hon fick lite rosé vin av Hanna som hon slörpa
i sig hemma hos mig, sen blev det fart, haha.. JAG MÅSTE UT !! haha..
Så hon ringde runt till varenda människa, klockan va då 00.30, hon fick
tillslut tag på Lotta som var ute o svängde sina lurviga, så det var bara att sätta sig
i bilen & skjutsa in galningen :) haha, så söt !!
Sen hem en sväng igen, & så in till stan igen för att hämta en full pojkvän med..
 
  

Stackars lilla pärlan (bilen), hon fick stå ut med mkt denna helg, haha..


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Men tack gumman ;)

Ja, allt är bra. Med dig med?

Va fin scarf du har på korten.



Puss

2008-11-25 @ 09:53:03
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja jag blir ju för rolig på fyllan^^ och jag borde åkt hem nör lotta åkte, var ju redn för full då :P men nästa gång ska du fan också med ;)

2008-11-29 @ 00:33:04
URL: http://miahansback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0