Sömnlös stress

så känner jag nu, sitter på jobbet & funderar över
hur jag skall hinna med allt imorn..

* Fixa bilen
* Slå in fler julklappar
* KÖPA julklappar
* Städa
* Diska
* Packa


ah jösses, o allt detta skall jag hinna innan fem då
jag skall ut till stadium för att hämta jakob & sen bege oss
till mitt älskade norrk !! vill verkligen stanna längre hemma
med, men måste tillbaka för att fira med J´s familj med på juldagen..

FAN tyra när skall du ha din fest? jag MÅSTE kunna gå på den i år,
jag sätter mig fan på tåget samma dag & åker hem på kvällen om det är så :P

jag måste försöka varva ner lite nu & sova
så det kan bli morgon nån gång :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var jättekul o se dig med! Saknar dig dömkt..

Har du hunnit med allt du skulle? puss!

2008-12-23 @ 15:03:46
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

GOD JUL gumman.

Hoppas du haft en underbar julafton.



Puss o Kram

2008-12-24 @ 22:41:08
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0