snorig o nya naglar

trotts allt snor jag har i mitt huvud o all denna värk i min skalle, .
så var jag tvungen att pallra mig iväg o fixa mina naglar..
hade fått betala för ingenting annars o det vill jag ju inte !!
så det var bara att sitta där o hålla andan, så hon inte skulle dö av min otroligt goda
snor andedrakt, stackarn !! o stackars mig som höll på att dö av syrebrist..
fina blev dom tillslut iaf :) jag e super nöjd, o ruinderad blev jag inte heller,
kan inte bli mkt bättre !!
 
(lite mörka, men det får ni stå ut med)

+ att tack vare all denna medicin som finns i denna värld så
mår jag redan much better :) Thank you god..

imorn är det dags för jobb igen, känns skönt att komma igång igen,
även om det bara är två nätter tills jag blir ledig i en vecka..

Kommentarer
Postat av: Melinda

jätte fina gumman, verkligen :)

2008-12-19 @ 20:40:41
Postat av: Pappa

jätefina, skönt att du mår bättre, ser fram emot att vi ses snart, puss, pappa.

2008-12-19 @ 23:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0