Mys söndag !

igår var en riktig tjockis myssöndag :)
skjutsade Melinda till tåget, sen hämta vi upp
Mackan (j´s lillebror) & tog en sväng förbi videobutiken,
för att köpa massa godis & hyrde film, sen iväg till mc (såklart)
& så hem för att svulla i oss allt gott vi köpt,
funderar på att jag kanske borde ta en sväng til gymmet, men
jag har så SJUKLIGT oont i ryggen, höll på att börja gråta förut så onte
gjorde det, det har det aldrig gjort förut, detta är inte bra !!
måste nog kolla upp detta snart, men ekonomin tillåter inte det den här
månaden, sjukt att det ska kosta för att få se vad som är fel på en..

det är väldigt tomt här nu när Melinda åkt hem,
men hon kommer ju snart igen ! :)


lilla sötis mackan som ALLTID somnar i mitt knä ! :)
gullungen !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, vi får väl hoppas att jag inte ramlar och gör bort mig :) Tack tack, det ska jag! KRAM :)

2008-12-08 @ 20:11:16
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0