Fotbollskväll

är det här hemma just nu..
dock inte för mig, jag har sprungitin & gömt mig
i data rummet :) jag är bara ivägen, helt
ointresserade & fattar ingenting !! sitter då självklart & frågar
en massa, vilket ICKE är populärt !! (stavning?)...
dom e hur högljuda som helst, man kan ju inte undgå att höra
hur det går i matchen iaf..

idag har jag jobbat, det var segt, t är sjuk !
så det hände inte mkt..
imorgon däremot blir det massa fix, SKÖNT !
hatar att inte ha någonting att göra :) man blir så lat..

sen är det ledigt i helgen, what to do what to do?
får nog bli en mysig hemma helg bara, det var prat om
julpyssel kväll hos någon Linda känner, kanske vore nått ?
hmmm, tåls att tänka på !!

nu skall jag ut & vara social igen..
natt natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0