Familjerätt

gud, jag har så mkt som vill ut..
vet inte ens vad jag skall skriva !!
hur mkt är tillåtet att skriva om en sånn här sak..
detta rör inte mig, eller jo det rör mig, men det handlar inte
om mig ! jag sitter på sidan av hela tiden,  fler mil & ett hav i mellan,
& kan bara lyssna på detta elände !! det är helt otroligt hur en
människa kan behandla en annan människa såhär illa & för
att inte tala om behandla sin egen dotter på detta sätt, visst han tar hand om
henne, MEN bara när han själv vill & då bara för ett par timmar..
detta är för mig helt oförståligt ! om man bestämt sig för att skaffa barn
så skall man för fan kunna ta hand om det med, eller hur? Även om det inte
funkar mellan föräldrarna så måste man ju kunna acceptera detta & försöka
lösa det på bästa sätt för barnets skull..
men det funkar ju inte om bara ena partern vill lösa det & den andra gör
det så svårt som möjligt !! herregud..

TÄNK PÅ DIN DOTTER !!


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Låter inte bra det du skriver :/

du är snygg på din header iaf!

2008-12-10 @ 21:27:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0