R E S F E B E R !

oj oj oj ni skall bara veta vad jag springer på väggarna här hemma, vet inte vart jag skall börja..
måste börja packa, men vet inte vad, måste duscha men vill göra det de sissta jag gör, måste diska men det är tråååkigt (men måste göras I KNOW) aaaaaah..
jag skakar till & med på rösten fick jag höra av papps förut.. jösses snacka om nervvrak..
jag vet att det kommer gå bra, men det är så mkt lixom, för det första att flyga, men sen är det ju så himla spännande med ett nytt land å besöka med.. jaja..

nu skall jag väl ta tag i det sjukt tråkiga disken iaf !! suck !!

bye bye sweden , HELLO tunisien

<3

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Åh ha det så UNDERBART nu gumman! Så vill vi se bilder sen =)

Puss

2008-09-01 @ 17:04:58
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Tyra

Alltså älskling vad hände sist du var nere, vad ledsen jag blev? När kommer du tillbaka? Saknar ju dej för helvete

2008-09-02 @ 13:15:23
URL: http://tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0